Fredag natt


Sitter och väntar på Sofie. Ska skjutsa hem henne eftersom hon varit så duktig och jobbat hela kvällen som arrangör för disco =) Shopping turen tog i alla fall lååång tid. Det är svårt att bestämma sig. Tror vi gick igenom varenda affär och varenda kofta på hela birsta! Hittade i alla fall en svart skimrig relativt kort klänning som jag ska ha på nyårs banketten ;D (Y) för att klä upp sig! Över den ska ja ha en svart spets bolero och en skinnväst och svarta strumpisar. Nu kan man tro att jag ska på begravning och så men detta ska jag hitta på en lösning till ;) känner mig i alla fall nöjd! Ska bara träna på nyårs makeup nu ;) och Becka får agera håruppsättare/fixare ;) Tror jag ska be Sofie klippa mig imorrn också, less på luggen som bara hänger!

Imorrn ser min dag ut att jag sak sova och sen ut och åka skidor och sen klockan 3 kommer släkten! Så innan dess ska jag väl hjälpa till med maten och så :) Bra med träning så man hinner bli riktigt hungrig ;)

Idag har jag också beställt ett prova på kit av mineralsmink från nått företag i USA! Ska bli askul o testa sånt :P Hinner nog inte få det förrän efter lovet men. Jag har också insett att mitt bankkort inte fungerar i Kina och känns inte super kul med att gå runt med massa kontanter jämt så jag och pappa har sett ut ett mastercard kort åt mig. Tyvärr så kom vi på detta för en halv timme sen och banken har ju inte öppet på helgen så har skickat en 'intresseanmälan'. Hoppas verkligen att jag hinner få kortet innan jag åker! Vet inte riktigt hur jag ska lösa det annars. Här är länken till programmet som vi kommer ha i Kina.
http://www.nordicways.com/english/index.php/category-508.html

Kinesiska muren och shopping ser jag fram emot! Funderar på att köpa en kina bok som jag kan läsa på flygresan. Känns som att alla sevärdheter ger så mycket mer om man vet va fasen det är man kollar på och lite historia bakom den :)

Hinner åtminstone få 5 dagar av lugn på jullovet innan vi åker. Inte direkt utvilad till skolan igen sen men va fan ;) sånt man får ta ;D Känns så himla kul med detta och Rebecka, sluta fundera och go for it! Du skulle vara med mig nu för att höra en riktig positiv optimist inför detta ;) Måste betyda att jag kommer leva 15 år längre!
I övrigt känns de lite ensamt att vara hemma då "alla andra" befinner sig i Skellefteå. Även om jag vetat om detta. Skulle verkligen behöva ta tag i kemin. Fy fan. Jag börjar köra med den s.k 'stopp' tekniken. Allt som på något sätt är jobbigt/problematiskt/stressingångsättande ignorerar jag. Bra ibland men inte alltid dock... Speciellt inte på torsdag nästa vecka!

Imorrn får jag inte glömma att skriva och skicka iväg min julklapp till min käre italienske vän Maria. Hon ska få åre choklad tryfflar av mig! Får se om det blir italien i sommar, vore jäkligt nice! Hon har ju skrutit över 'the italian boys' men man måste ju bilda sig en egen uppfattning innan man kan hålla med liksom ;) Jag menar, ska man skaffa sig en vinge lr två lär man ju anstränga sig lite, eller tjejer? :)

Idag gjorde jag min första överföring via internet också ;) bra gjort av mig! 300 kr halebop :P Äntligen gratis sms!! Härligt värre. Har insett att jag endast har möjlighet att använda dom till julafton men...man ska ju inte klaga.

Är trött nu, Sofie får fasen ringa nu annars får hon gååå hem :P
God natt och hoppas på en trevlig helg.

Kommentarer
Postat av: Myran

Vi kan ju känna oss "ensama" tillsammans, för jag vill också vara där och tävla :D

Lycka till att få ihop dina fjädrar, du har ju chansen nu ju ;)

2008-12-13 @ 13:23:54
URL: http://kastemyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0