Måndag

En måndag utan skola! Va ett tag sen de va så! Skönt som fasen är de iaf! Har varit och åkt skidor idag och de börjar redan vara mörkt. Sofie och jag väntar på mamma som ska ha köpt sirap och grädde så vi kan göra knäck!   I natt snöa de en decimeter snö till här och det har snöat till o från idag också, det är med andra ord mycket snö här.
 Jag och rebecka lider för övrigt numera icke av hjärnbrist och hotellen i Kina ser fantastico ut, minst sagt. 5 stjärnigt, here we come! shopping here we come, och manikyr tänkte jag gå på också, kul va!?  Sen att naglarna kommer gåsönder/rivas av inom en 25 timmarsperoid de bortser vi från :D hur många gånger har jag fixat mina naglar i mitt 18 åriga liv, svar 0. höhö får se om jag hittar nån sån där.

Nu kommer mamma så nu väntar kokknäck =)

Kommentarer
Postat av: Sofie

1, jag fick INTE baka ;) du gjorde jobbet, vilket iofs ja inte ska klaga över, vart ju mycket deg till mej (A)

2.jag vill följa meeee!!!! Ha det bra imorgon puss&kram :)

2008-12-25 @ 00:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0