Måndag kväll


Ännu en lång dag gjord. Klev upp klockan halv 5 imorse för att ta tåget som gick 5 ifrån sundsvall upp till Järpen imorse. Jobbigt, men jag överlevde. Värsta är att just nu känner jag mig inte så trött trots att jag vet att sömn saknas. Idag har vi fyllt i visum ansökan för Kina, 3 jäkla gånger fick jag fylla i för att det skulle bli rätt! Men men, nu så ;) Postade även brevet som någon påpekade så snällt för mig att jag skulle göra cirkus 111 ggr. Jag är varken trög eller dum you know... ;O ;)

Av nån anledning lockar det alltid mer att googla på shopping Kina, Peking, osv osv istället för kemi...hmpf. Försökte dock plugga idag, var en sådär 40 minuter iaf...hade musik till också som min käre granne stod för. De var bra musik iaf men vette fan hur han överlever i sin lägenhet. Ljudnivån  var den som jag brukar ha så kan ju bara gissa hur de lät en vägg bort! Hade vart så jäkla skönt och haft en inlämningsuppgift istället för prov nu alltså! fy fan.

Har ringt banken idag iaf så nu har jag skaffat Visa kort, kmr på torsdag, shopping shopping ;)

- Dagens garv var iaf åt Sebbes körkort. Det var inte sååå illa ändå.........., dessutom är det ju bara 9 år och 51 veckor kvar innan han får byta ;) (Y)

Såg blondinbellas nya "tv-program" idag ;] Gillar nog bloggen hennes mer :P Idag fick jag en överraskning när jag kom hem. Julklapp från akelius och en lapp där det stod mindre trevliga ord, det var mina käre granne som ville hälsa mig välkommen........ (hmpf...!) Julklappen var iaf 200 kr om man satte in 5000 kr på nåt bankkonto hos dom :P Fel kundgrupp på p2 för det tror jag :P En dataväska fick vi också. En svart en ;}



Stugan, mot önrun :) Mot åkersjön blir det på lördag :)

God natt (S)

Kommentarer
Postat av: Becka

Åh vad härligt det såg ut, förstår att du längtar till Åkersjön :D

2008-12-16 @ 17:07:38
URL: http://rebbens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0