Onsdag

Ops, en vecka har gått.
Idag har jag haft fysik prov. Det gick dåligt, vill inte tänkte på det.

Imorrn är det pepparkakstävling, får se hur det går.
Imorrn har jag utveklingssamtal med rektorn.
Imorrn har jag kemi lektion.
På lördag ska jag åka in till östersund.
Min nacke är bättre idag och första gången på 3 veckor har jag kunnat sova ordentligt i natt,

- Kroppen kändes skit idag på träningen, sliten ..???

En helg kvar här, en helg kvar hemma och sen lov,

På lovet ska jag;
vara i åkersjön,
fira jul,
läsa män som hatar kvinnor,
köra skoter,
köra bil,
juldagsrea shoppa,
mysa vid kaminbrasan och se på svensson svensson,
baka, pepparkakor (riktiga), lussekatter och knäck.
Såg ett recept på saffransbröd med vit choklad i, det såg gott ut, kanske värt att testa?

Imorrn har jag sovmorgon till 10 och imorrn är det pannkaka på skolan
Jag är trött och lat och seg. Kommit in i ett -integöranågot- flow.



I jul vill jag ha en vetekudde till min nacke!


/Jill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0