Skolan


Vila idag. Har varit hos rektorn för utvecklingssamtal nu. Det gick bra tror jag :S Han fråga om jag skulle rekommendera den här skolan och jag bara - nee, jag vet faktiskt inte. Känns som att jag klagat för mycket på skolan för att kunna rekommendera den. Men men, ärlig är jag ju iaf...
Har just äntligen skickat iväg min projekt och tidsplan, bättre sent än aldrig! Skall prata med Kicki om ett til blodprov också. Får bli på samlingen idag kanske? Längtar så jäkla mycket till lovet nu. Ett kemiprov kvar och nån grej på biologin kanske. Inte alls mycket men känns sjukt jobbigt iaf. Har inte kommit över provet från igår men har lyckats förträngt det ganska bra ändå. Det finns ju värre saker :)
En bra sak är att jag hade sovmorgon idag. Klev upp 20 över 9. Det var sköönt. En mindre bra sak är att jag har ont i nacken idag igen :(  Det positiva är att jag bara har ont på den högra delen av nacken istället för båda (Y). Idag börjar målet att äta pepparkakor inför nästa år så jag håller mig snäll även nästa år. Känner att snällheten börjar sina nu såhär sent på året så de är bäst jag börjar fylla på "snällhetsskafferiet" höhöhö. Jättekul, inte.

Idag är det pannkaka på skolan, WIE! Gott. Trodde det var igår, var supersugen på pannkakor också kommer jag till matan, inser att det är imorrn och istället är det fisk. Lyckan var gjord ;) Även om det var en god fick kunde jag inte riktigt njuta av den eftersom jag förväntat mig pannkaka. Till helgen ska jag till Östersund. Har fått sällskap nu också av Linnea! Vi ska snacka skit, chilla och kanske hitta nån julklapp. (sofie det börjar bli dags för att skriva en önskelista för dig!)

Veckorna går verkligen fort samtidigt som dom går så otroligt sakta!! De är bara 2 veckor o 1 dag till lovet. Nu måste sluta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0