En trevlig lördag morgon.....


Jag mår illa!! Får skylla mig själv dock! Åkte in strax innan 9 till åre för att käka frukost som en kung! Och huga va mätt jag vart! efter x antal provsmakningar av müsli, fil och ett oräkenigt antal av nybakad bröd med pålägg, och té så checkade jag becka och linnéa ut från åre bageri efter 3 timmar. Som om inte detta var nog så stannade vi på vägen hem på åre chokladfabrik för provsmakning!! Jag dog nästan. Har hittat en nu favorit, kardemumma tryffel!! I'm in heaven. Åtminstone mina smaklökar...! Fasen va goda dom var alltså, oräkligt antal av dom och pepparkakstryfflar vart det också, me like! Men som allting annat så har ju detta en negativ baksida, ont i magen, illamående och ont i huvudet! För mycket energi på en gång! piuh, men gott var de ju i alla fall ;D

Nu väntar linnéa och plugg! Tror och hoppas att vi skall gå en sväng också, jag behöver det! Becka tror ju inte på och gå så hon ska springa istället idag ;D wiho!


Ramsau -07

Morgonen började med snö och snöfall men det har nu övergått till slask och regn. Tråkigt! Får se framemot härliga spår i ramundberget nästa vecka istället..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0