End of the week..


Söndag kväll. Jag är trött och mätt. Lovet är slut, tyvärr. Gruvar mig lite för imorrn. Kommer bli mycket nu när hjärnan vilat en vecka. En vecka! De är ju ingenting! Tur att tiden går fort då det snart är jullov.  Snabb genomgång av helgen;
fredag; Jag, Johan sofie och ann var på birsta. Jag shoppade en vinterjacka på intersport, är rätt nöjd. På kvällen gick jag och Johan på 3-rätters middag på tandoori house. Det var jäkligt gott. Sen var vi spontana och gick på nya Bondfilmen, Quantom of solace. Det var tydligen premiär så vi blev bjudna på chips och cider (Y). Filmen var dock inte så mycket att hurra för :S Det var en mysig kväll och de bästa av allt är ju att vi inte behövde skjuts hem ;D

lördag; Vi åkte upp till timrå sok för att hjälpa mamma baka bullar o ge henne kavlen. Tyvärr var vi tydligen så sega så hon hade bakat klart utan kavel! Vet inte riktigt vad hon använde istället? Kommer ihåg när ja baka bullar på elevhemmet, hade gjort iordning allt o sen kom ja på, fan har ju ingen kavel!Lyckligtvis så ägde nån en ölburk som fick fungera som kavel istället, lika bra gick de för bullarna vart super (L) :) .  I alla fall så åkte vi sen till birsta igen för att handla vinterskor till mig. Efter många om och men så vart de 2 par! Hoppas dom är braaa. Eftersom detta tog hela eftermiddagen så åkte vi sedan på maxi för att handla middag, efter teamwork av mamma mig och johan (johan duka jag gjorde sallad :P ) så vart de potatisgratäng med blomkål o broccoli, tomatsallad med rödlök o feta och kyckling med fetaost i! Supergott. Sedan tänkte jag göra min hjärt/kärlekspaj men eftersom det var så omanligt (Johans åsikt) så gick inte det för sig. Jag döpte om pajen till rock n' roll paj och den vart lika god ;) Vi fick besök av Cissi och Linda som också uppskattade pajen och sen satt vi och snacka all night long ;) nästan iaf. Såg "made of honor" också. Den var bra!

söndag; Sen kväll på lördagen så tog sovmorgon. Packade ihop lite snabbt och åkte sen till birsta och köpte vätskebälte. Seeeen drog jag och Johan med bilen upp mot Järpen. Stannade i Östersund för biltvätt och sen väl framme i järpen blir man bjuden på middag av Johans mum&dad. Perfect! Sen körde jag till min mysiga lägenhet där jag slängde väskan på golvet och där ligger den fortfarande ;) Får ta tag i den senare. Känner för att njuta av de sista av lovet och inte göra nånting :) Bör dock sova snart. Vill inte vill inte vill inte. näe känns nog bättre imorrn när man kommit igång :) PLUS att jag har bilen här :D finns de nåt som gör en på bättre humör än den va?! Skulle inte tro det ;) Veckan är räddad!

Sammanfattningsvis har jag haft en bra lov, lagomt relaxed med mycket bilkörning, alltså det jag ville innan! Jag får vara nöjd (Y)




Den före detta hjärtpajen, nu mera Rock n' Roll-pajen !!

Hoppas på en trevlig vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0