Finally friday!

Äntligen fredag! Har halvt lidit igenom dagen känns de som. Har funderat på att åka hem men har bestämt mig nu för att skippa det och "stå ut" till söndag då mamma kommer. Jävla nackhelvete! Har så sjukt ont! I morse var de värst, va gråtfärdig när ja vakna och försökte kliva upp :( Fattar inte vad de är för fel för nu gör de inte så jätte ont så länge jag bara kollar åt ett håll! Jävla skit! Joggade 30 minuter imorse och sen gav jag upp för de gjorde ont.

Men nu till nåt mer positivare, heelg! Inte världens roligaste helg de kommer att bli kanske men att vara ledig är alltid skönt. Kvällen spenderades i matan i 2 timmar, ica i 1 timme ;) och sen såg jag och Linnéa idol :)

Jag, becka och Linnéa och eventuellt julia och evelina, ska åka in halv 9 till åre imorrn för att käka frukostbuffé på åre bageri!! Första gången jag är där! Ska bli skoj, har bara hört positivt om stället! Eftersom familjen gick ut där hemma, indiskt ryktas de om, så måste ju jag passa på här uppe ;)

Ska se vem som åker ut ur finalen nu och sen blir det sängen eftersom morgonen blir tidig! Hoppas alla haft en nice kväll och hoppas på en trevlig helg!



Ser fram emot nybakat bröd imorgon! ;]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0