Måndag


Dagen efter lovet, finns de nå värre? piuh, snart avklarad i alla fall. Hade visserligen bara 1 lektion då de andra vart inställda mer lr mindre men satt sen och pluggade fysik och huga va sjukt svårt det är! Hänger inte alls med!! :S Har mycket jobb framför mig känner jag. Det komiska med klassen är att eftersom vi läser med nv2 så ska man försöka hitta ett bra provdatum. Innan lovet så bestämde vi längdare att de skulle vara veckan innan lovet och då fick alla andra anpassa efter det. Men idag då berättar nv2 att dom har hela 1 matte prov den veckan och då går det ju absolut inte. Tilläggas är att vårt förra prov hade vi matteprov till och med 14.15 och samma dag så skulle vårat fysikprov börja 14.15. Men dåå gick det minsann inte att ändra provdatum utan vi längdare skulle snällt anpassa oss efter detta fantastiska schema. Nu löste vi ju det i alla fall men lite weird är det ju! Har just avklarat Fråga 1 på vårat biologi hemprov. Ska tillägga att fråga nummer 1 innehöll A-S frågor!! 19 jäkla frågor i 1!! Det är det värsta jag vart med om i alla fall, kul att ha suttit med 19 frågor och kommit en fråga längre fram :S

Har skjutsat linnéa och henkes grejor från tåget idag iaf (Y) Sådan hjälp kan man ju inte tacka nej till! :D Ska skicka in träningsrapporten snart också! Tänkte just säga att jag vart riktigt duktig idag men råkade snegla lite åt vänster och det är tyvärr svårt att missa min salmingväska med innehåll ligga spridd över golvet... Hmm, man måste ju prioritera !? ;)

Funderar på att sätta på vattenkokaren och dricka mitt favoritté "Friggs blåbärs te"! Super gott (Y) Dessutom är det rött te som ska vara extra nyttigt (eller i alla fall bra för järnvärdet :P).
Rekommenderas starkt! ;)

En annan bra sak är att jag fått min projektarbete sponsrat nu! Holistics kosttillskott "supervitalis" närmare bestämt. Kanon! Känns jättebra att jag börjat komma igång nu! Ska skicka in projektplanen nu bara och fixa med testpersoner och blodtester så hoppas jag att det går bra ! Borde få tillskotten denna vecka så frågan är om jag ska låta dom käka detta redan innan jul eller efter? Vore skönt med innan eftersom jag då får mer tid över sedan på vårterminen att jobba med resultatet. Får se hur det blir. Jag vart glad i alla fall och hoppas verkligen det blir både ett kul och bra arbete.


www.holistic.se

Hoppas på en fortsatt bra kväll!

// Jill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0