Onsdag kväll

Puh vilken dag! Har varit uppe i varv från 07.10 till 21.00! Min morgon började med äggmackor och sedan upp på elevis för blodprov. Pratade med blodprovssköterskan och fick klart att mina 5 testpersoner, Johan, Chrille, Linus Mangen och Arvid skulle få ta 2 extraprover, skönt! Ikväll börjar dom ta sina doser. Kan ju bara hoppas på att dom är nogranna med det nu! ska göra i ordning en enkät senast till helgen som dom ska fylla i. Sen gav vi oss ut i den kyliga bilen som åkte till undersåker där vi sprang mittnordenleden. Kanske inte en så varierande led men betydligt bättre än elljusspåret! 2 timmar var vi tjejer ute och äntligen äntligen fick jag ta de lugnt ,med att duscha och äta i lugn och ro istället för att slafsa i sig maten! Enda "lugna stunden" idag.

För sedan började monsterlektionerna, matte först och sedan utan rast fysiken. Där vi hade bytt sal så vi kom ännu senare än vanligt, gick som vanligt inte super men jag överlevde. Sedan gick jag raskt till bibblan och skrev ner instruktioner till mina kära testkompisar :) Sen gick jag hem och delade upp alla 30 flaskor till var och en och åkte sedan bil till maten eftersom 30 flaskor är ganska tungt att bära :) Dit kom jag för att se att Arvid o Mangen redan gått! Halv 5 var klockan när jag kom dit :O Sen vart de teori med Jesper, idrottspsykologi och mental träning. Denna timme avhandlade vi kapitlet om målsättningar. Sedan fortsatte min dag upp till vallaboden där jag tog bort valla (:S) paraffinerade, sicklade av och paraffinera igen. Sicklade av mina skräp skate skidor också, för imorrn ska vi in till östersund för att åka skidor! Nu när jag fixat i ordning mina skidor så känns de kul. Det blir faktiskt första gången i år för mig att stiga på skidorna! Enda nackdelen är att samlingen imorrn är 07.45! piuh!

Efter vallningen så åkte jag till coop och handlade frukt och bröd och sedan for jag till bibblan där det var öppet hus och vinterakrobaterna hade uppträdande. Jag och Linus satt där tappert och försökte räkna fysik resp matte medan en massa svartklädda vinterakrobater sprang omkring i hela bibblan. Det gick iaf ganska bra! Kände att huvudet och ögonen börja hänga på slutet och då var det äntligen dags att åka hem, hem, hem!

Kom hem och gjorde lite nytta, plocka ihop tvätten och träningskläder och så. Gjorde i ordning ombyteskläder till imorrn så jag kan duscha på elevhemmet, orkar inte stressa imorrn igen. Chrille kom förbi och hämtade sina flaskor a tillskottet och sin long lost miniräknarlock :) Lyssnade sen på avslappnande musik och tände ljus som jag fortfarande gör. Mysigt. Mina ögon håller på att trilla ner nu! Vill inget annat än sova men har inte kunnat somna på hela veckan :( Sen vaknar jag på nätterna eftersom jag har så ont i nacken,  förstår inte va de är för nu känner jag ingenting (?) Väldigt irriterande och känna sig som en dött lik när man vaknar på natten och när man inte kan kliva upp utan att hålla upp huvudet med handen :S Mamma du måste hjälpa mig med att massera mig i helgen! Hade tänkt kolla på nya avsnittet av Gossip Girl ikväll men mina ögon pallade helt enkelt inte det. Bör nog lägga mig och vila nu och har man tur kanske jag somnar också (?) :)
 God natt (S)



Spanien..

Kommentarer
Postat av: långainläggslover

Du ser ju vad lätt det är att skriva långa inlägg :9 I like långa inlägg :D

2008-11-13 @ 14:12:08
URL: http://rebbens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0