Onsdag

Veckorna och tiden går så fort! Idag är det redan onsdag precis en vecka kvar till det fruktade fysikprovet! hehe :P  I helgen skall jag till vålådalen med Sofie, Ann och pappa, jag längtar! Ska bli kul att umgås, åka skidor och äta god mat! Sen skulle Jennifer vara där +  att jag skall vara ledare på söndag för skidgymnasiets skidskola! Får se hur det går ;)

Övriga, de flesta iaf , på längd ska åka in till östersund för kvällstävling, de skall åka kvart över 4 så de bilr till och slafsa i sig maten för dom stackarna, :) Hehe de överlever nog, dem flesta verkar taggade för ikväll tros att det verkar vara valla före. Får hålla tummarna att vallan fäster och att skidorna glider för dom. För mig ser kvällen ut att jag ska ta en lång middag, plugga kemi/fysik i bibblan, gå på affären och eventuellt gå och valla :) Jag ska snart göra i ordning enönskelista till tomten också hade jag tänkt ;]

Igår var de dubbelpass, dom gick rätt bra, styrkan som var roligast (inomhus) ;) + kemilektion, våran lärare är super schysst! Eftersom vi längdare var borta (4st av typ20-25) så förflyttade han dem 3 lektioner vi missa till en annan vecka så att inte vi skulle halka efter (igen). De va nice eftersom han går igenom en massa på varje lektion känns de som! :)

Jag längtar verkligen till julen och till helgen :D Nu ska jag ringa till min pappa :)

see ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0