Söndag kväll


Så har ännu en vecka gått! Sjukt vad tiden går fort! Söndagen har bestått av träning, myrbanan! De va skönt, + att marken va frusen så de vart både lättsprunget och inte så kallt om fötterna (Y) Sen hämtade jag bord och stolar från tjejmiddagen igår hos Johanna och Emma som för övrigt vart väldigt lyckad. Sen gick jag o handla med tjejerna som tog lång tid och sen vart de matlagning. Röda linser med lax, fetaost, nån krämsås och broccoli/blomkål i ugnen, vart kanongott(Y) + att jag nu har matlådor till sen :) Sen räknade jag matte med linnea som sällskap. Det gick bra! Känns som att jag kommer framåt där åtminstone (till skillnad från fysiken)! Sen har jag pysslat lite...(hemligt)
+ att det är fars dag idag, grattis till pappa :)

Bild snodd av axan från tjejmiddagen :]




Sitter och slö tittar på "hemma bäst" som går på 4:an nu med Matthew mcConaghney (?) och Sarah Jessica parker, den är rätt bra, får se om jag orkar titta på hela.

Nöjd med helgen!

Kommentarer
Postat av: Sofie

på något sätt känner jag igen den dära klänniningen. hmmm varför?! ;) jag blev lite nyfiken nu, vad för pyssel?! :D

2008-11-10 @ 18:51:40
URL: http://sofjie.blogg.se/
Postat av: UJ

Tack och bock för uppvaktningen//

2008-11-10 @ 20:34:00
Postat av: becka

En dag utan matthew är ingen bra dag ;)

2008-11-11 @ 21:38:04
URL: http://rebbens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0