Tisdag kväll!


Trött men känner mig nöjd! Åtminstone på träningsfronten, med plugget är de sisådär, men till det positiva! Var inte peppad överhuvudtaget för att löpa 45 min men det gick bra. Ida som sällskap! + att min huvudvärk har gått över! Tack o lov! Plus att träningen i morse gick bra om man bortser från första intervallen :D Har just sett desperate, nice program liksom ;) Har laddat hem melissa horns skiva som jag lyssnar på nu, så fin! me like!!


lika fin som jag o sofie på midsommar ;D Denna klänning hade jag idag på fotograferingen, sommarklädsel+novemberkyla = sant ! (Y)


 Ann på midsommar.

Passar bra med midsommarbilder nu när temperaturen pendlar mellan några plusgrader och några minusgrader :P På torsdag får vi reda på vart vårat snöläger blir av nästa vecka! Imorrn är de blodtester klockan 8 och sedan löpning på mittnordenleden som jag faktiskt inte sprungit än misstänker jag, så bör lägga mig nu!
God natt!

Kommentarer
Postat av: Sofie

jag älskar verkligen de dära bilderna, jag ska nog vara en härmapa med de imorgon :) hihih pusselipusspusspuss

2008-11-11 @ 22:36:44
URL: http://sofjie.blogg.se/
Postat av: fRida

åh vad skönt med sommar :P fast hellre snö :) hur gåre med skidorna? :)

2008-11-12 @ 11:09:00
URL: http://fridaosv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0