Torsdag

Sitter i bibblan och läser om myggmedel. Ganska tråkigt och vill helst bara bli klar. Muntligt "föredrag" imorrn eller nåt. Har gått 4 dagar i skolan och de känns som vi har vääldigt mycket att göra. Vädret är sådär. Ingen snö men annars inte så illa! Idag 2.5 timmars rullskidspass, Jag vart väldigt trött på slutet, eller mina armar åtminstone. Sen vart de stressa isig maten för att gå på kemin och 'labba'. Labben bestod för våran grupp mest av att räkna så ja vet inte hur praktiskt labben var direkt.

Igår hade jag en stressig dag utan rast. Gick upp extra tidigt för att hinna med blodprov som senare visade sig vara inställt. Sen löpintervaller som var mycket jobbiga men rätt skojiga också. Sen lunch, sen monsterlektionerna matte och fysik utan rast. Det gick inte bra. Sen direkt upp till skidgym för träningssamtal, ner på matan för att käka för att sen skynda sig upp för teorilektion på skidgym igen. Sen ner på bibblan och plugga biologi och sedan hem och tvätta 5 maskiner och seeeeeen, slappa film och sova! Hektisk dag minst sagt!

måndags och tisdag kväll befan jag mig hos Daniel för att spela ROCKBAND, wie ;D skojigt värre med trummor!! Har en bit att öva innan jag kommer upp en nivå tror jag ;) Jäkligt kul äre ju iaf!

Euhh, känner mig seg och oinspirerad! Vill hem och slappa bara ;P Får bli ikväll för om inte annat så behöver mina ben vila...!

see ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0