Utmaning!


Regler: Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg. Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa. Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.

Jag blev utmanad av syster sofie, www.sofjie.blogg.se

1. Jag har körkort
2. Jag har blivit bättre på att plugga sedan jag började gymnasiet. (svar snodd av sofie)
3. Jag älskar müslitoppar men hatar priset på dom.
4. Jag mår bra!
5. Jag är en rätt lugn person.
6. Jag gillar tuggummi starkt.
7. Ica maxi är min favoritaffär ;)

Jag utmanar:

www.Kastemyr.blogg.se
www.elinaxlund.blogg.se
www.rebbens.blogg.se
och övriga skidgymnasie bloggar! :)



müslitoppar i mitt hjärta ;)

Kommentarer
Postat av: hehehej

far åt helvete. neger. sluta kommentera andras bloggar så att du får mer läsare, patetiska jävel.

2008-11-14 @ 00:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0