12 oktober


Söndag kväll. Usch vad jag inte gillar fysik. Sitter och kollar på Gossip Girl nu, mycket roligare söndagsunderhållning än fysik... Får plugga en annan dag istället. Idag har jag inte gjort mycket annat än att träna och gjort ingenting. Förstår inte hur tiden lyckas rinna iväg så fort utan att man gör något! Just nu sitter beckis och pluggar flitigt medan jag sitter i min nyommöblerade lägenhet på sängen :D

Har just fått reda på att jag ska få dagensnyheter 7dagar i veckan i 6 månader, har lite att läsa på morgonen nu skulle jag tippa! Finns det någon tjockare dagstidning än den? Tack till mamma och pappa för det! Saknar verkligen tidning på morgonen, me like!

Trots opeppad Jill idag vart träningspasset med Linnéa bra! De är skönt att bara snacka en massa och dessutom träna, 2 flugor i en smäll! ;) Hon är den stackare som tvingats lyssna på min körkortsglädje om och om igen! Lovar att jag ska lyssna på dig Linnéa när du tagit ditt med!

Det ska bli jävligt skönt när alla dessa prov är bortgjorda! Lovlovlovlov!!
(sn)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0