15 oktober

Hej,
Sitter i bibblan nu för att jag och becka ska (snart) plugg fysik! Starkt gjort av oss eftersom vi haft matte prov idag!! Gick helt ok tror jag. Känns desto sämre med fysiken. Dessutom funkade inte internet igår hemma hos mig. Jag blev less. Hade just tränat o sett desperate o inte vare hemma på hela dan o skulle slappa lite bara o sen funka de inte. Irriterande!
Känns tungt med skola/träning. Jag vill heem! Köra bil, slappa och ica maxi med syrran ;)

Igår fick jag hem ett paket (timrå). Sofie ringde o va alldeles exalterad, ett paket som det stod "färsk" på. Självklart skulle hon vara snäll o öppna de åt mig, jag fick också värsta förhoppningarna! Vad kunde detta vara tro ?! Grattis du har  vunnit en resa till spanien kanske ;) ?! Men det var från handelsbanken... "färsk vuxen" som dom så fint titulerade mig eftersom jag fyllt 18 år ;) Nu kunde jag uppleva mycket och få mycket minnen som jag ville spara....Alltså fick jag ett USB-minne! Inte lika bra som jag och sofie trodde men kul med oväntad present! (Y) ;)

Vädret är grått.

Dags att övergå till fysikens wonderfulla värld, oh I can't help myself! (citerat beckas mamma när hon lärt sig skicka ljud och animering i ett sms ;] )

Kommentarer
Postat av: elin

Men vad roligt att du har skaffat dig en blogg Jullyyy :D Så har man någon mer att hålla utkiki på ;] SLISK! (sn)

2008-10-16 @ 23:44:02
URL: http://elinaxlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0