17 oktober



Äntligen är fysik provet över! Tror inte jag känt mig så orolig inför ett prov nån gång. Men jag gjorde mitt bästa så de får duga! :) Har packat klart, tror jag, och är snart på väg mot skidgymnasiet där rullskidor och stavar ska packas ihop innan samlingen klockan 2. Idag åker vi nämligen hela vägen till vålådalen (4mil). Där ska vi träffa 58 norrmän från meråkers skidgym. Har tidigare år inte lyckas konversera längre än nån mening men i år är kanske året då det vänder..? Första passet är rullskidor klassiskt då vi åker härifrån järpen upp mot vålådalen. Får se hur långt jag hinner.


Sista lektionen nästa fredag innebär kemi prov (igen), sen äre äntligen loov! Jag längtar.  No more fysik ;)
 I övrigt är jag glad, matteprovet gick bra och solen skiner och jag har precis pratat med pappa. Hoppas rullskidturen blir
trevlig och lägret likaså!



Lyckades fånga linnéa in action i ösund i helgen. Nära och ramla i ..?




Från de ena till de andra liksom...
Ha en bra helg!

// Jill

Kommentarer
Postat av: Becka

Kom ihåg att välja de fem bästa nu bara ;) (och smygknäpp gärna kort på dom ;)



BRA JOBBAT I VECKAN JILLY, klapp på axeln :)

2008-10-17 @ 13:55:56
URL: http://rebbens.blogg.se/
Postat av: elin

Haha, det där var en snygg bild precis innan hon ska ramla ser det ut som. ;p haha. Eller..?

Jag inte fatta? ;D

Ja, snart är det lov och de längtas! ;]

2008-10-19 @ 16:06:54
URL: http://elinaxlund.blogg.se/
Postat av: Myran

Haha, in action vare :P

5 dagar kvar till lov nu bara :D

2008-10-20 @ 10:16:59
URL: http://kastemyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0