God natt :]

Hej,
Eftersom jag uppskattar att läsa mina kompisars bloggar så tänkte jag nu bidra med några inlägg själv! För att berätta om denna lördag (söndag nu) så ställde jag väckaren på 9. klev upp då typ också! ( wei) Duscha och pluggade lite fysik innan jag gjorde mig i ordning för helgens stora händelse, Östersund! Ryktet om en kakbuffé utöver det vanliga hade äntligen nått oss bonntölpar i Järpen och jag, Linnéa och Emma begav oss in med hungriga magar! 
       Strax efter 12 var vi inne och efter att ha uträttat nödvändiga handlingar, post-it lappar för min del, så gick vi till Lime, ovanför dompan. Potatisgratäng och kyckling och sedan kakbuffén som nu finns i allas våra hjärtan ;)

Bjöds bland annat på hallonpaj, blåbärspaj, vaniljsås, kladdkaka, grädde, blåbärsmuffins, chokladmuffins, vanliga muffins, maränger, glass, wienerbröd, kanelbullar, mazariner, choklad/jordgubbssås, donuts, krämbulle, dammsugare, chokladboll, havrekakor, chokladpudding, citronfromage, cheesecake, skorpor och chokladpinnar 
+ fruktcoctail, ananas och vattenmelon!!

Gissa om vi var mätt efter? För en halvtimme sen åt jag igen! En återhämtning på ca 10 timmar ;) ! Men de var de värt! :]

När vi kom hem mätta och belåtna ( vilken tripp va, in til ö-sund för att äta o sen åka hem ;] ) så satte jag och linnéa oss och pluggade (Y) sedan kom emma och vi mixtrade och fixade lite med min så kallade "black book". Mycket nöjd med resultatet :D

I övrigt en chill kväll, är lagomt trött nu :)
Är nöjd med dagen, Tack för sällskapet tjejer :D

kakbuffén nedan ;)


  Första portionen ;)



God Natt!

// JiLL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0