Gossip Girl och Shrek :)


Söndag kväll är lika med tv-kväll! Gossip girl nu och sen ska jag nog se shrek den tredje om jag orkar :) Får se om den är värd att se. Gossip girl är däremot jäkligt bra alltså (Y) Me like.
Idag har jag kört lite styrka, kört bil och varit en sväng på birsta. Hittade inget dock. Skulle behöva en varm vinterjacka men får se hur det blir med det. Jag är mätt också, pappa och jag som gjorde middag idag och igår, team work på hög nivå :P Skulle nästan gå så långt att min pappa näst intill bor i köket....(observera ironin) men maten vart lyckad både igår och idag. Lax och potatis i ugn igår och lövbiff med quinoa idag (Y) tummen upp! Ingen paj dock, får bli en annan dag. Vädret har varit fint idag också, även om jag inte kan påstå att jag utnyttjat det :)
Nu är pausen slut...




Höjdarprogrammet :D

Trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0