home sweet home och LOV!!

LOV!!! Fy fan vad jag har längtat!! Glad glad glad! 4 helvetes prov är över och jag känner mig så nöjd! Skönt att de är över :D Har kört hem hela vägen också, me like! Dock inte mörkret och att temperaturen ligger på ett fåtal plusgrader men ändå! :D Inget kan få mig på sämre humör! Imorrn äre slaaappa för hela slanten som gäller, som jag har längtat! :D Kan det bli bättre lr :D
Har fikat nu sen jag kom hem dvs ca 1.5 timme :P haha .
Min dagens outfit har inte funkat så bra! Hittar inte min kameraladdare! Ska checka här hemma. Jag fick iaf den väl(ö?)kända Vålåluvan Woho! Red is the shit! (Y)
Nothing can stop me now, :D Fy fan vad jag och mina tappra plugg och skidkamrater är värda detta!

Stjärna i kanten till oss ;) ( gissa citatet ?! )

Ha ett bra LOV alla så hörs vi senare! (L)(L)(L)

(sn) (Y)
(msn nörd?)

(jag är inte värre än min biologi klass dock ;) Lr hur becka? )


Julfesten -07


/// Gladnöjdhappy JiLL


Kommentarer
Postat av: Myran

2008-10-25 @ 09:28:28
Postat av: Myran

Vi är riktigt värda detta (Y)

Citatet var klurigt..... hm? (tänker stenhårt) hm...

kanske Anna Hollander ?

Kanske en guldstjärna till mig ?

Ha ett kanon lov du med Jill :D

2008-10-25 @ 09:30:08
URL: http://kastemyr.blogg.se/
Postat av: becka

haha ja men Linnéa det spelar ju ingen roll om du gissar fel, för du har ju iaf gjort ditt bästa...du har chansen att glänsa senare ;)



och Jill jag lovar dig att den dagen du är värre än våran biologiklass..ja då tar du med dig datorn till klassrummet, i minifromat ;)

2008-10-25 @ 21:07:08
URL: http://rebbens.blogg.se/
Postat av: axan.

haha, hm, det var lite svårt att lista ut citatet.

HAHA ;D

Men du, det kan ju inte bli bättre med lov!! ;D

Som vi förtjänar det iaf!! :D

Hoppas du får ett toppen lov JillAn :D

2008-10-26 @ 20:07:18
URL: http://elinaxlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0