Kvällens sista update ;)


Haha här kommer den, kvällens sista update ;) Haha, det blev ingen tom hanks och meg ryan utan daim glass och "hon är min" med jennifer aniston och cameron diaz bland annat. Ingen jag rekommenderar dock, jäkligt dålig!! Sen när jag elin och linnéa precis snackat om hur trött vi är i trapphuset så kommer celebert besök i form av Becka, Ida, Johanna och Emma som kommer med paket! Till mig! :D  Bättre sent än aldrig!  Tänkte hålla på vad jag fick till "Dagens Outfit" som är en ny revulotionerande genre som jag tänkte börja med med start imorrn ;P Haha + 6 st plastpåsar (Y) alltid bra! Tack girls!  

Avslutar med en bild på min underbart goda och fina tårta som jag fick lite tidigare i år (26 augusti ;] ) av Johan. Observera de 18 ljusen ;)



God natt!
// Jill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0