Morning sun..


10 grader och nästan sol ute. Skönt! Vaknade trött i morse. Skönt att få ligga och jäsa ett tag. Nu ska jag ut på ett rullskidpass. Är oerhört omotiverad så har tagit linnéa till min hjälp, dvs sällskap. Har ätit en stadig (läs stor) frukost och kommit fram till att kombinationen fil och müsli inte är bra för min mage.
     Senare väntar fysikplugg för hela slanten. Lika omotiverad där, o'yeah! Skulle vilja ha en sån där jäsar dag då man inte gör nånting! Hehe me like ;) Får ta det på lovet istället, som jag för övrigt längtar till som en galning!! Har inget planerat än dock men de kanske kommer...





Viva españa!

Avslutar med denna bild nu när jag ska ge mig ut i höstkylan ;]

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0