Pluggis?!


Pluggis, nja men nästan. Har suttit och skrivit sponsorbrev till mitt projektarbete. Jag hoppas det går vägen. Har också nästan gjort klart min projektplan. Det kommer bli mycket jobb innan detta är klart! Jag hoppas på att det bli både intressant och kul dock. Tungt om jag inte får sponsring på kosttillskott bara :S Det blir rätt svårt att genomföra min idé om en kosttillskottstudie då :) 

I övrigt ska jag på spinning och muscle power senare idag med Tone (Y). Det blir kul, jag gillar etic och gym :D Så länge de inte är någon aerobics är de skitkul :P Koordinationen och taktkänslan hos mig är ungefär lika med 0! Senare ikväll kommer Johan (kan ni tänka er att han har bestämt sig?!).

Har varit på banken idag och fixat så att studiebidraget ska komma till mitt konto istället för i utbetalningskort. Bra gjort av mig (Y) ;) Ann har skaffat sig en väckarklocka som är min mardröm! Trots att jag sagt till att hon inte får använda den denna vecka (hon ställer den på kvart i 8 och hon ska på fritids klockan 9 + att hon ändå kliver upp när mamma ropar) eftersom jag sover endast med en tunn vägg emellan (den hörs i hela huset för övrigt) och får ont i öronen när den börjar tjuta. Jag blir sur och trött för hon förstör mina underbara sovmorgnar. Hmpf..!??! jag kanske borde leta reda på den nu och ta ut och gömma batterierna..? Eller så låter jag Johan vakna till denna underbara sirén imorgon, hmm... svårt val!



Relaax, take it eeeaasy!

Kommentarer
Postat av: Sofie

åhhw, jag röstar nästan på det sistnämna, alltså att låta johan vakna till den imorgon. fasten jag får vakna till den. hahah men de kan de nog vara ärt ( helvetiskskatt, mohahahah) :D

2008-10-29 @ 18:56:14
URL: http://sofjie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0