Tisdag



Igår skaffade jag nerladdningsprogram (Y) (lagligt så klart...) laddade ner nya säsongen av Gossip girl och hade gossipgirl maraton igår, tror jag avklarade 7 avsnitt!! Inte illa ;] Är helt fast nu, men blir till att hejda mig nu eftersom de inte kommit ut nå mera avsnitt! Idag såg jag också 'what happens in vegas' med cameron diaz och ashton kutcher. Den var bra (Y)  har laddat ner 3 filmer till. Fool's gold bland annat! Måste ses senare! Snart kan man kalla mig Jill "Datahackern" Johansson... ;P

Ikväll var jag och pappa ute och träna. De är deprimerande att träna på kvällen. Mörkt och jävligt! Inte alls peppad men det känns bra nu efteråt. Kommer hem direkt till middag klyftpotatis, fläskfilé, broccoli och blomkål, måste erkänna att trots mitt och pappas excellenta teamwork i helgen så är ändå mamma den som står ohotad på tronen gällande matlagning hemma hos oss ;) Fast de är klart när de kommer till bullbak och efterrätter så är ju pappa och jag i en klass för sig, både när de gäller att göra och äta ;D

Imorrn kanske Johan kommer, det ska bli kul. Men som alltid går det inte att få ut ett konkret svar ur han utan alltid detta "kanske". Jag planerar gå ut o käka 3-rätters middag till helgen får se om han är sugen på att hänka ;) Vi har köpt ett häfte "restaurangchansen" nåt sånt, då är de en massa 2 för 1 erbjudande så jag tänkte utnyttja det, indiskt, turkist, mexikanskt eller thailändskt? Tur man gillar de mesta... ;)

Känner att detta blev ett matinspirerat inlägg ;) Men man är inte så bortskämd med höjdarmat i Järpen :) Tänkte ta en tur i veckan till (suprise suprise) Ica maxi och köpa sån där Ben&Jerry glass som är så poppis nu. Försöker välja smak nu bara, inte det lättaste!




Denna består av "chokladglass sprängfylld med gigantiska bitar av vit och mörk choklad, valnötter, pecannötter och chokladdränkta mandlar."

-Låter ju som inte helt fel eller hur? :)

Ska försöka sno tv:n av min kära fader och Tomas som ser hockey, har jag tur har de slutat. Nya säsongen av Desperate börjar ju ikväll, handlar om dom 5 år i framtiden 2013, kan bli spännande.

Ha en bra kväll och fortsatt bra lov. Ska fortsätta tv- och matnörda mig ;)

slisk (sn)

Kommentarer
Postat av: Myran

Slisk på dig med !

Härligt att du också laddar ner filmer, måste ju ha ett film maraton någon helg sen i Järpen ;)

Vilken chock jag fick när jag läste att du skulle till Ica Maxi :P HAHA !

(sn)

2008-10-28 @ 21:49:31
URL: http://kastemyr.blogg.se/
Postat av: becka

HAHA ICA MAXI! :D fast blir lite avundsjuk på glassen, och blir lika överraskad av att johan "kanske" kommer, han kanske har stersundssyndromet "det blir så mycket åkande upp och ner"! HAHA! :D Riktigt peppad på alla filmmaraton vi kommer kunna ha med dina filmer! :D

2008-10-28 @ 23:02:29
URL: http://rebbens.blogg.se/
Postat av: sofie

Ben&Jerry's "Cookie dough" är jätte god! den smakade jag i veckan :)

kul att du med har blogg nu. :)

2008-10-29 @ 23:01:00
URL: http://sofiehansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0