Torsdag


God kväll,
Idag åkte jag och Johan in till stan där han klippte sig. Det vart bra! (Y) sen åkte vi och köpte glassen som jag skrivit om tidigare för 49:50 kr på maxi och sen åkte vi hem och såg en superdålig film som Johan tyckte vi skulle se. Dusk till dawn hette den, George Clooney var med så jag trodde den skulle vara bra. Filmen var dock den sämsta på länge :( tacka veta jag romantiska komedier!!

Sen gjorde vi mat till la familia, Köttfärs med bönisar och quinoapasta (Y) Det vart gott. Sen åkte pappa på hockey (där för övrigt Modo vann med 0-4 mot timrå) och Ann på pyjamasparty och då åkte övriga, jag, Johan, mamma och Sofie till enjoy i birsta och spela bowling. Det gick sådär, sumpade mina vinstchanser på slutet tyvärr. Bowling måste ju va de tråkigaste man kan spela om det går dåligt, finns de nå värre än att klotet hamnar i rännan? Desto roligare är de väl om man gör strike men jävla ränna ;). Sen åkte vi hem och åt våran Ben&Jerry glass (tröst äta :P ) samtidigt som vi har sett på du är vad du äter. Ingen bra kombination. :)


 

Idag har varit en bra dag, hoppas ni andra också haft det! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0