Vintertid

Pappa har gjort den klassiska missen ;) Stressat hela morgonen för att vara på plats för träning 20 över 10 i sundsvall. Så ringer han hem 20 över 10 därifrån, "det är ju alldeles tomt på folk här". Fan, att det var vintertid just idag då :P Klockan är ju faktiskt bara 20 över 9 nuförtiden! Haha, undrar hur många som gjort en liknande miss idag?!





Mysig låt va? Jag blir så jäkla sugen att åka på solsemester när ja ser den! + att låten är bra! Hur går det med hela filmen Linnéa? Ska bli jäkligt kul och se den igen på tjejmiddan ;)

Idag ska jag nog träffa anna, köra lite bil, funderar på att göra kärlekspajen också! Får se vad det blir... Oavsett så är de viktiga att jag får göra vad jag vill för nu äre lov :D

See ya!

Kommentarer
Postat av: sofie

sv: ja thats the big question, men jag skulle tippa på dig iaf ;)

2008-10-26 @ 10:44:44
URL: http://sofjie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0