Italy day 1



Nu har jag anlànt till italien, de va en vàldigt lèng resa men det gick bra. Fick jàtte goda mackor pè flyget, inge majonàs och dressing o sènt (Y). Maria och familjen verkar vàldigt snàlla.Hennes bror àr inte hàr dock, Fòrlàldrarna pratar bara italienska sè har inte kunant prata med dom. Maria har gjort ett fullspàckat schema fòr mig!  Kmr ej ihèg allt. Imorrn ska jag iaf fè sova ut och sen ska vi kolla pè zla predosa och efter lunch bologna och pè kvàllen ska vi tràffa hennes kompisar i Bologna. pè fredag ska vi till Ravenna dàr hennes universitet ligger och sedan havet och pè kvàllen gè ut i rimini. osv osv :P Har inte knàppt ett enda kort àn, skall bòja med det frèn och med nu :) Allt har hitills gètt bra och de àr sjuuuuuuuuukt varm hàr, òver 35 grader. Vi èkte till shopping gallerian enbart fòr air condition ;) ivàll ska jag fè àta hemmagjord italiensk glass, sounds nice!

skriver mer sen :)

Kommentarer
Postat av: Ingela

Åh vad härligt det låter, ledigt och måsta åka till shoppingcenter för air condition VA!!

Det verkar som att hon har planerat ordentligt för er. Tror dock inte att det blir lätt att sova ut i och med att det är så varmt men.... något skall du väl ha som har semester eller hur??

Kram

M

2009-08-20 @ 11:46:15
Postat av: Pappa

AVUNDSJUUUK är vad jag äär....

2009-08-20 @ 16:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0