alla -v- dag



Nån som är trött ?! (räcker upp en hand) En full dag har det vare idag, är glad för att jag har en lugn kväll framför mig. Klev upp 07.20 i morse...Det kändes i mina ögon efter 2 dar av sovmornar! Käkade frukost och sen drog jag och pappa till njurunda för att avnjuta 4 mil i solskenet :P Första halvan gick mindre bra för mig dock. Alla, verkligen alla stakade ifrån mig :S andra halvan gick bättre iaf men var rejält slut när jag gick i mål på en tid under all kritik :S Blir nog ingen uppseedning för mig iaf :P 4:e led får duga bra :) Sen var det korv, banan och plopp/kexchoklad efter mål. Välbehövligt eftersom jag efter det åkte raka vägen till en kurs om mental hälsa/träning som hölls av Göran Andersson, Tror han för närvarande var förbundskapten för Norges orienteringslandslag men han hade även varit det för Sverige och Storbritannien. Bortsett från att jag var trött och sjuuukt kissnödig så var föreläsningen bra! "if you dream it, you can do it"

Sen var de 'kamratmiddag'. Pastabuffé, välbehövligt vill jag lova!! =) Gott var det iaf och efter det åkte jag hem där jag nu sitter framför dtaron helt mörbultad :P Vettefan hur jag ska orka 9.5 km skido imorrn. Kan knappt stå på benen nu. Hugaligen. Ingen njutning imorrn inte :P  Snart kmr Ann hem från kalas då ska vi äta alla hjärtans dag tårta som hon snackat om huur länge som helst :P "blablabla alla firar alla hjärtans dag med presenter o grejer, alla utom vi ! buhu!" :)
Skippade filmkväll med orienterarna också. Kände att mitt sällskap skulle sluta vid play knappen och låta zzzzZ resten av kvällen :P

En fin lördag, dock inte med så mkt hjärtan i ;)

/ Jill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0