Dan före dan före dan :)

God kväll,

Idag har jag laddat rejält med vatten, mat och marängsvisch ;) mätt och belåten. Imorrn 08.00 går tåget (bilen) mot Mora för att käka lunch och 'fixa lite' och sedan vidare mot slutstation Sälen. Hoppas jag kan sova mellan Mora-Sälen, kmr bara tycka det känns oändligt långt annars! Vill att de ska bli söndag nu så jag får det gjort! Pappa är ute och vallar åt mig och honom nu (Y) och jag ska gå och lägga mig, undrar om jag glömt något :S ? ¨

Till rebecka så skickar jag mina rapporter så får du skicka in dom imorrn =)

Ann har lånat en gåt bok. Hon har alltså spenderar hela dan idag med att ställa gåtor... Som snäll storasyster så ställer man upp och gissar och gissar och gissar och står ut med att hon skrattar och tkr det är askul när jag har fel... ;o :) Ja ibland är jag ju för snäll! Man kan alltså numera kalla mig för 'gåtkungen'!

Håll tummarna för mig på söndag! So long :)


Kommentarer
Postat av: Becka

Will do :D

2009-02-28 @ 09:54:41
URL: http://rebbens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0