Facebook fucked up my social life..,

Lr hur var det beckis? Nu kan de ju hända att de är mafia wars som är den egentliga boven men ;) Det jag egentligen ville var att kommentera annonserna på sidan ! Dom är ju helt enkelt underbara! Till exempel så kunde jag :

1. Få reda på när min dödsdag är! Jippi!!
2. Få reda på vem jag är kär i! Mkt intressant!
3. Få större bröst utan kirurgi (Y)
4. Vinna 2 kg godis! Endast genom att svara på några frågor!!
5. Är jag med i en spännande tävling så kan jag vinna ETT års förbrukning av antingen mc donalds hamburgare och/eller Coca cola (L)
6. Gå ner i vikt med oprah!! Asbra, man får testa i hela 1 månad för endast 0 kr! Vilket klipp, vilket klipp..!
7. GRATIS DRÖMCRUISE! Enda jag behöver gör är att delta i en undersökning, Kanon (Y)
8. Gå ner i vikt superenkelt! Med den "nya generationens bantningspiller! Dessutom är dom helt gratis! Jag är imponerad, dom måste ju verkligen vara bra!
9. Dålig andedräkt? Gratis! Ja vem vill inte få gratis dålig andedräkt...?!
10. Om jag ska på fest ikväll så kan jag köpa Mode, skor, smycken och klockor...Oj, de måste verkligen ha snabb leverans!
11. Om jag dessutom skulle gå och bli tunnhårig så kan jag prova "toppik" som ger mig tjockare hår på endast 1 minut! Kan de bli bättre?!

En nyttig annons jag hittade var dock busring.se "blås skiten ur polarna", kan ju faktiskt vara ganska kul.  Fast ska jag vara ärlig så gör man de nog bäst själv.....

Ja som sagt mkt nyttigt hittar man minsann på facebook! Snart kmr ni att få se en Jill med antingen:
1. Snygg klänning, stora bröst och dålig andedräkt.
2. 2 kg godis i magen och på toppen av det gratis bantningspiller.
3. Mkt tjockt hår ute på cruising, allt för att leva "la vida loca"  varje dag innan min dödsdag.
4. Nykär med en cola, burgare och en idolbild av Oprah i handen.

Vad ska jag satsa på?!



För övrigt så måste jag tyvärr meddela att dagens personliga meddelande än en gång är lite för personligt just nu!

Idag gjorde jag jättegod mat, "chicken tikka" med broccoli, solroskärnor och quinoa! Stooooor hit! Så nu är jag mätt. Undrar om jag ska vara med nån nu, eller sitta kvar framför facebook.... Klurigt... ;)

Puss
/J

Kommentarer
Postat av: Hallina

Klockrent Jill ;) hahaha

nu fick ja med ett gått skratt samtidigt som ja sitter vid fscebook så klart ;P haha

2009-02-21 @ 17:49:00
URL: http://linahallin.blogg.se/
Postat av: Myran

Du ska ju vara med mig ju ;) och alla andra :D

Du kan ju tala om när du kan säga de personliga meddelandet, är ju inge kul att du aldrig kan tala om de :( :P

HAHA !

2009-02-21 @ 18:22:37
URL: http://kastemyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0