Home sweet home :)


Så är jag hemma och ledig från skolan i inte mindre än drygt 2 veckor! Ja ibland kan man få känna sig ganska nöjd :) Idag väntar make up kursen klockan 3 och innan dess ska damstafetten också hinnas med =) Sen har jag ett problem (!) Ikväll är det förhandsvisning till "män som hatar kvinnor" här i Sundsvall. Vem har nu fått chansen och gå eftersom pappa inte kunde, jo jag! Tyvärr så gick träningen igår inte så bra. Mådde illa och var yr = jag är orolig. Så tänk om jag skulle bli sjuk. Jag skulle ångra mig mkt. Samtidigt så kan man ju inte bara vara inne och vara rädd för allt = no life. + att jag vill se filmen och gratis är gott ;) jaoo, gratis popcorn får väl avgöra saken ;) Bio tonight med syster ;D

Jag börjar mer och mer bli allvarligt orolig för min kära nv-klass. Eller är det normalt att fråga under ett prov om hur man ska göra på varenda fråga? + Att provet gjorde nu på måndag och sen är det en som frågar nästa lektion (igår, 2 dagar senare) när nästa prov ska vara!?! Det värsta är att dom alltid gör så, likadant som dom ville flytta fram provet 2 veckor och sen när vi längdare avstyrde det så det endast blev framföyttat 1 vecka så slutar det ändå med att dom skjuter fram provet till den veckan de skulle vara från början! Ja, som sagt jag börjar bli orolig för deras hälsa!

Förövrigt måste jag tillägna ett stort tack till Elin som igår hjälpte mig med mitt as till väska + höll mig sällskap hela vägen hem genom sms! Ibland är ju gratis sms det bästa som finns! Hoppas mötet gick bra idag, väntar spänt på resultatet :) ;)

- till att jag sett fram emot mammas mat nu! Och vem står inte på station och väntar på mig eller egentligen väntar hon på sitt tåg till gbg :O Så hon befinner sig på västkusten nu. Jag fruktar för vita bönor i tomatsås :S

Det snöar jätte mycket här hemma. Hoppas det inte snöar på söndag (som prognoserna visar). Nu vill jag de ska vara söndag! Ska ta tag och skriva klart labbrapporterna från i tisdags nu.

/ Jill

Kommentarer
Postat av: "möte bruden"

haha, tusan, glömde filma ;p

Men du, vi får ta det när du är med nästa gång ;);) så du får uppleva detta live, eller va säger du?? ;)

DET VAR SJUUUKT NICE!!!!!!!!!!!!!!!

HAHa, Tokar.

2009-02-26 @ 12:54:31
URL: http://elinaxlund.blogg.se/
Postat av: Jill

I can't wait!

Sexy as + sexy neck + sexy cuerpo = (Y)

2009-02-26 @ 13:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0