Söndag kväll - Järpen


Hemma i Järpen igen. Har ätit mat och nu kollar jag halvt på the holiday..funderar om jag ska lägga mig istället :) Klev ju trots allt upp 7 (!!) imorse. Allt för att hinna träna innan SM-tävlingarna. Det var kallt som satan och kärvt som bara den.. noll glid:P Hoppas att dom som tävlade hade lite bättre än mig. Sedan fick jag köra hem o duscha innan jag skulle köra in till stan. Vart dock en sväng förbi Alnö och hämtade Julia, som dagen till ära skulle följa med, kul! Vi vart lite sena men vi såg målgången för alla tjejer iaf! =) Vi slapp också betala efter att vi blinkat lite med ögonen :P Sen kolla vi på killarna. 3 varv på den banan var mkt imponerande. Jag dog igår när jag typ gick runt den banan :P Duktigt av alla som tog sig i mål idag. Det var iaf väldigt kul att träffa Julia och andra jag inte sett på mkt mkt länge! Cia var dessutom as pink as ever ;) 
    Sen var de hem o fika innan de bar av mot Järpen igen :)

I fredags fick jag en ny säng :D :D  1.60!! I was in heaven!! Väldigt välbehövlig var den iaf..Min gamla var kanske inte så mkt att hurra för :P Dock svårt att slita sig från den idag:P Både ring och ny säng denna vecka, tackar så mycket för det! :)

Det är sköööööönt att vara frisk igen!


Imorrn väntar ännu en räknedag, puh =)



Fysik for life ;)

// J


Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag tror fysik är nå för mig, fattade direkt de som stog, så himla logist ," PLING !"

2009-02-01 @ 23:32:47
URL: http://kastemyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0