Måndag kväll


Denna vecka ska jag ta tag i mitt liv. Har insett att jag borde ta tag i grejer jag förskjutit alldels för länge. Av nån anledning trodde jag de var super lungt i skolan. De visade sig idag att de inte va de. 'Oops' ;)
Denna afton har jag spenderat åt att möblera om, dammsuga och skura golven! Diskat och rengjort 'köket' + tvättat 5 maskiner! (Y) Sen har jag välkomnat Jullan som kom tillbaka från Ryssland idag!! Europacupen som hon åkt, 8:a båda dagarna! Hon överlevde båda pucklarna och ryssarna :P Imorrn tänkte jag fortsätta mitt nya effektiva liv, denna vecka ska jag därför:

1. Plugga Fysik.
2. Ta tag i projektarbete + leta efter den jäkla loggboken.
3. Bestämma om de blir vasan lr inte.
4. Börja (bestämma ämne) på biologin.
5. Träna!
6. Lägga mig i tid!

Hmm.., ja de ska väl gå o fixa! Öppna hårt o öka lr hur äre :P Får återkomma med resultat på söndag ;)

Nu är jag trött :) Lägga mig i tid vare ja...

// J


Kommentarer
Postat av: axaaaan,

Jag tycker att det lät som en riktigt bra planering Jill ! :) Jag hänkar på dig med att lägga sig i tid och att ta tag i livet. Men idag blev jag så trött så jag orkar inte idag, men imorgon, Imorgon ska de bli av!! :D

2009-02-03 @ 18:42:24
URL: http://elinaxlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0