Måndag morgon =)


Idag väntar en dag med, matte, fysik, biologiredovisning och matte igen..Dom andra har fysikprov idag så jag kanske hinner göra lite biologi istället.. :) Sov inge bra inatt så jag är trött, fått ont i ena sidan av nacken igen :S De blir en sjal idag och sen får jag hoppas att det försvinner! So long..,

Är med i en tävling! http://makeupartisten.blogg.se/2009/february/veckans-blogg-tavling.html 
Där kan man gå in och rösta ;)

Haha ;) Ny vecka nya möjligheter! De enda jag ser på tv:n är att dom snackar om vasaloppet! Korsordsbilden i DN är till och med en massa vasaåkare ;) Svårt och tro att jag ska vara med! Känner mig iaf laddad :D Nu är det telefonintevju med Anders på 1:an. Han är så bra :D Så glaaad för honom! Nu lär jag skynda mig lite så jag slipper 'ringklockeringningen' från Julia :P

/J


Kommentarer
Postat av: Andréa

Sv: Bra bra :D Lycka till i tävlingen!

2009-02-23 @ 10:13:31
URL: http://makeupartisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0