Monday...



Show must go oooon, ohohoh ;) Singstar som återupptagits igen.. Behöver nog öva lite innan jag är i form igen! ;)

Dagen gick seegt, men biologin gick bra och det är skönt att vara klar. Bara att gruva sig inför morgondagens NV-dag. Fysik hela dagen med laborationer...verkligen inte min starka sida. Blir till att försöka överleva så gott det går..! Dessutom så är de ju VM-sprint imorrn klockan 1 = Jag kommer lulla omkring med formelboken istället för att sitta klistrad framför tv:n = inte så nice!

Dagens händelse är iaf att coop har möblerat om framför godisdisken....+ deras nyuppsatta skyltar "OBS! sitt ej på frysdisken". Ja, man kan ju undra varför det är nödvändigt med en sån skylt ... ;) Detta leder då till att dagens fråga är om det räknas om man lutar och "halvsitter" på frysen lr om det också är förbjudet.....Hmmm! Dagens andra fråga är vart ska all längdare nu hänga? Tidigare så äre ju häng på coops frysdiskar i minimum 30 minuter! ;S  Börjar bli desperat, förslag ngn?! ;)

Ögonlocken hängde hos chrille men eftersom magen kurrade gjorde jag kvällsfika= jag är pigg igen! Ja som vanligt så har man ju lyckas! Kan ju inte vara annat än glad :)

Puss och godnatt på alla, speciellt ni blivande sångstjärnor ;)

Kommentarer
Postat av: Becka

Tihi, PUSS på dig också! Nu är jag peppad till tusen för att utklassa nv:arna!

2009-02-24 @ 08:14:55
URL: http://rebbens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0