Optimist for life


Eftersom jag precis sett mina kära vänners "positiva lista" och jag är på ett så positivt humör så måste jag helt enkelt fylla på!  ;)  www.kastemyr.blogg.se

  • Optimister lever i snitt 7.5 år längre
  • Marängsvisch är väldigt gott
  • Om knappt 1.5 vecka är det sportlov
  • Jag får DN varje morgon
  • Helena Jonsson vann VM-guld!
  • Jag och mitt körkort firar 6 månader den 1:a mars! (Y)
  • Mitt fysikprov gick bra
  • Mitt biologiarbete är faktiskt ganska intressant
  • Mamma ska hjälpa mig med sina mirakelgrejer på lovet
  • Pappa ska hjälpa mig med excel för mitt projektarbete på lovet
  • Jag ska bannlysa vita bönor i tomatsås på lovet (positivt ? hehe )
  • Män som hatar kvinnor har premiär nästa vecka = jag ska se på lovet
  • Jag är på level 28 på mafia wars
  • Jag har alltid gratis sms
  • Ska börja jobba på min "plansch" snart ;)
  • Att jag fick möjligheten att åka till Kina
  • Det faktum att jag gör en positiv lista
  •  Puss på alla ;)

    + Att våran favorit hr elev har börjat med drama of her life på facebook ;) Mkt underhållande att läsa!

Dags för sängen nu tror jag =)


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, tycker du borde sätta fart med den där planchen ;)och håll mig uppdaterad om den där hr bruden, de kan förgylla tråkiga dagar ;)

2009-02-18 @ 22:55:07
Postat av: Myran

SJÄLVKLART VAR DE JAG SOM KOMMENTERADE ;)

2009-02-18 @ 23:05:05
URL: http://kastemyr.blogg.se/
Postat av: Axaaan,

wooow, härligt Jillan ;D

HÄR SKA DE VA POSITIVT !!

2009-02-20 @ 22:52:36
URL: http://elinaxlund.blogg.se/
Postat av: Becka

Haha va roligt, nu blev jag på bra humör :D Man borde skriva sånna där listor oftare :D

2009-02-21 @ 08:37:52
URL: http://rebbens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0