Sängen


Jag ligger i sängen hör och häpna! =) anledningen är dels att jag tränat 2 pass idag. Men egentligen är de att jag ska åka till åre björnen imorrn 07.30...07.30!! Jag brukar ställa väckarn på de ( o sen kliva upp 2 snooze klickningar senare). Iaf olagligt tidigt. Detta på grund av att jag bestämt mig åka vasaloppet!! Ahhh.. vet inte hur detta ska gå! Speciellt inte efter våran styrka ikväll då jag verkligen fick känna att jag inte kört styrka på 2 månader. Inte en enda muskel kvar hade jag kan jag lova. Ska iaf till björnen imorrn för att staka i 2 timmar (de är rätt flackt där).  9 mil, puh.. Jag undrar om kinesiska vasaloppet var seedningsgrundande? Måste ta reda på de. och anmäla mig kanske...hehe :P Jag behöver boende också mellan tors-lör! Iaf mellan fre-lör om jag inte får bo med skidgymnasiet när dom ska åka stafetten...hehe, tell me om de är nån som vet om nåt =)

Idag hade jag samtal med kicki, hon lät faktiskt överraskande positiv till vasan! =) Sen gjorde jag 7 fysiktal....jag klarade 2 :S. Ja de är då tur att vi inte ha prov nästa vecka som vissa i klassen tyckte (vi skulle egentligen ha vecka 9). Vart en kompromiss med v.8 nu iaf.  Idag berättade becka en sak som gjorde mig super irriterad!  fucking irriterande särbehandlande (osv, osv). Tuur att jag kan släppa saker så lätt (inte)..

Igår hade chrille räknat ut vårt mattekapitel som vi började med igår.......1 av 4 på hela kursen. Jag är imponerad!+ att jag fick tillbaka mitt kemiprov idag. Kmr ha problem att hänga med när vi börjar igen v.19 kan jag konstatera :S:P
   Fick förresten massa nya kanaler förra veckan (Y) har dock inte utnyttjat dom så mkt än men :P Mtv är dock alltid bra :)

måste lägga till 3 saker på min göra lista också:
1. Skicka in stipendium ansökan. Skriva ut blanketten imorrn! (kom ihåg Jill kom ihåg)
2. Ställa mig i bostadskön.
3. Jäkla minnet som sviker jämt.

Ska försöka sova nu..kan ju aldrig somna på kvällarna :S aja..2 pass borde ju göra susen tkr jag!
God natt =)

Denna somriga bild är från sommarn 2006 om jag inte minns helt fel! Tror vi var på väg till U-10mila i Skövde! =) Va tider de ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0