Skidgymnasiets...




Skvallerbytta: Johanna ;) ("Det var inte bara jag som kasta ägg" & "Det var inte jag som förstörde Linus bil, det var Ida!" talar sitt eget språk)
Värsta högtalare: Bröderna Persson på delad plats. (När dem är på G skakar P2)
Mest allmänbildade: Mangen!
Fotogeni: Sebbe ( I hård konkurrens med Becka, körkortet som avgjorde.....)
"Jag kan inte träffa mina föräldrar för jag måste lyssna på musik": Jakob ;)
'Kommenterare' : Rasse.. ;]
Carolina Klüft : Julia!! =)
Sprinter: Simon (med 100% vinster så var detta ganska klart ;] )
Grannar: Nilssons :D
Mest 'stalkerutsatta': Elin!!
Nya kärlekspar: Efter vissa tips från alpin Lina så går ryktena varma..Nu väntar vi alla på att få höra det officiellt ;)
Ögonfransar: Idas.. =)
Kladdkakebakare: Linus, Johan, Daniel, Arvid och Chrille ( I hård konkurrens från tjejerna men med en 10 satser kaka så drog dem de längsta strået ;D )
Slarver: Arvid (på grund av hans slarviga kosttillskottsintag...:O =))
Köttare : Jennie ;)
Fysiker: Chrille P (på en helt egen nivå)
USM medalj: Emma G ! (stort grattis)
Pärla: Linus bil, alias "pärlan" :)
 08 : Kan ju som inte gå till nån annan än Evelina ;]
Fotograf: Går till Johan efter hans kort på Fredrik Persson i Kina ;)
Bild: Går till fotogeniets körkortbild =)
Bråkstakare: Johanna och Ida (Efter deras 'fight' med Matteläraren ;) )
Fjäderplockare: Becka och Linnéa på delad plats ;)
Godislöfte: Håller Louise ;)

Enväldig och en högst sann lista av mig!  ;) 
   Nu hoppas vi på svenskarna :D

/Jill


Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag kämpar hårt i fjäderjakten, laddar för fullt tills i vår för att gå om becka ;)

Tyckte du gjorde listan mycket bra :D

2009-02-22 @ 14:42:25
URL: http://kastemyr.blogg.se/
Postat av: Becka - sörjer missad första plats i fotogeni

HAHAHAHA, underbart! ;P Och linnéa, med tanke på min hönsgård så är du körd ;P

2009-02-22 @ 17:22:00
URL: http://rebbens.blogg.se/
Postat av: louise

Tyvärr, det bröts... :(

2009-02-25 @ 09:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0