Söndag kväll


För att Anders Södergren är så jävla bra :D He made my day! Sjukt kul och verkligen sjukt värd detta, kan man vara annat än glad?! yesyesyesyesyes!! Äntligen! osv osv osv ;) Dessutom äger ruggat haha ;D Dessutom fick ju Helena ännu en medalj, grym lr? :)

Har haft en sjuk soft helg, yeay, me like ;) I morse åkte jag skidor, träffade på Emma precis när jag skulle ge mig ut så det vart sällskap i 1.5 timme innan jag fortsatte en till timme :) Det var bra, skönt med sällskap! Var klar 12.56 så de vart skynda sig hem o kolla på skidorna. 2 timmar senare vart de duschen ;) Haha!

Kollar på gossip girl på tv:n nu. Min nya favorit reklam är när de är nån kille (gubbe) som sitter i badkaret med nå dockor lr monsterdockor lr liknande och sjunger! Helt fantastico! Mitt absoluta hatprogram är dock "family guy" Kan de seriöst bli sämre?!? Förstår inte hur det kan vara så populärt...Har förstått att det är mångas favoritprogram här uppe ;S weird... ;)

Denna vecka ska jag ladda för vasan. Tänkte åka hem på onsdag kväll, hehe ;) De andra åker ju ner till Mora redan på torsdag för att åka stafettvasan =) men eftersom mitt boende sökande inte var super bra så åker jag hem och åker ner med pappsi på fredag lr lördag! =)



Är jag sådär pigg när jag kmr (förhoppningsvis) dit på söndag har jag gjort de bra ;) Kortet från prao höst i Mora 2005....lr vare så länge sen :S jo de va de nog faktiskt.. wooosh! ;]

Nu är det trailer för rosings nya man lr liknande....O I can't help myself! "den rätte för Rosing" hette det ;) Nya kvällsunderhållningen I can tell.., vem vill inte se mer av henne !?!?!?!?! ;D

Kom på en grej jag o Julia kom ihåg idag.. Jullan av nån anledning börja säga vid maten "jobba jobba sascha" (våran ryske elev). Tyvärr betydde 'jobba' desamma som 'knulla' på ryska. Vi kunde bara hoppas att han inte hörde ( han satt bredvid henne med öronproppar i) Gott skratt fick vi åt minnet iaf ;)

Sekapes när de gäller svara på sms, sorry sis ;) (Det var väldigt typiskt iaf, haha, lite kul när jag läste de dock ;) )

Hoppas på en trevlig vecka där mina muntliga färdigheter genom ett mirakel förändras till det bättre i natt ;)


// J


Kommentarer
Postat av: Linnea

Ja du Jill, om du är sådär pigg på söndag då blir jag imponerad ;)

Jag blir imponerad om du ens orkar hoppa vid mållinjen ;)

2009-02-22 @ 20:54:58
URL: http://kastemyr.blogg.se/
Postat av: Andréa

Hmm, har inte sett den den badkarsreklamen du skrev om.. men den lät kul :D

2009-02-22 @ 21:18:36
URL: http://makeupartisten.blogg.se/
Postat av: Andréa

Grattis, nu är du med och tävlar om Veckans Blogg :)

Glöm inte att länka till detta inlägg i din blogg: http://makeupartisten.blogg.se/2009/february/veckans-blogg-tavling.html

Kommentera hos mig när du gjort det så att jag vet :)

2009-02-22 @ 22:46:45
URL: http://makeupartisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0