Söndag morgon


Sovmorgon idag till 11. Sköönt =) Har dock ingen motivation till att träna idag :( gick trögt som fasen med nysnö i spåret igår o idag är de fortfarande -15 och de snöar fortfarande! Illa :p

Igår så åkte jag som sagt först skidor. Var duktig och klev upp 9 :) sen klockan 2 åkte jag och becka och resten av järpen in till åre för att se rix fm festival. Har aldrig sett så mkt oflk i en buss! De i mittgången fick trängas för att rymmas (becka och jag klev på först som tur var). Väl framme gick vi till kicks och sen holiday för att möta upp linnéa och elin, som åkt in tidigare för atrt shoppa.Vi "fixade lite" och sen gick vi till torget. Det var kallt, över 15 minus!

När vi står där mitt i klungan dyker helt plötsligt världens kille upp! Han är lång som satan och ställer sig bakom Elin (som då är ungefär ½ av hans längd. Sen står han där helt själv med oss järpengänget. Kan tilläggas att han var 40+ och de såg ut som han hade extra tänder framför framtänderna liksom. Som att dom hakade upp sig när han log :P Så där stod alla i publiken fastfrusna utom jag, becka, elin och linnéa och den här killen som hoppade för glatta livet!  Haha. näe, ni skulle sett honom. Sen när ha klappade händerna i luften så tog han verkligen i och eftersom han hade enorma armar så slog han till elin flertalet gånger. De var en fara att vara i närheten av honom. Sen när de var utlottning o dom sa vinnaren är..-Lars blabla så fick han nå fel. Han bara stod o skrek o greja och eftersom han var så lång så såg alla detta :P Vet fortfarande inte om han vart glad för att han vann lr om han bara gjorde till sig extremt. Lars alltså ;) Sen på slutet dök Jesper upp och sjöng (vår tränare). Vi åkte ju in för att se Takida iaf poch dom spelade naturligtvis sist. Så efter 2 timmars kyla så väntade vi oss mkt! Tyvärr vart vi väldigt besvikna när dom bara spelade 2 låtar! I och för sig så kan det inet vara speciellt roligt att spela gitarr osv i -15 grader :P Vi vart iaf lite ledsna :)

Sedan gick jag och becka och käka buffé på holiday, vi vart glada igen ;) Det var supergott! Sen vart de ica och sen trängas för att få sittplats på bussen hem ;) Vart så sjukt trött när jag kom hem. Tog av mig så jag hade underställ tröja och byxor på mig och sen kmr evelina o tkr jag ska komma över. Jag frågar om de ska komma mkt folk till dom (orkade inte byta om) Hon baa- neej, nej :P Går glatt in dit i min fräscha underställsoutfit. Efter 5 minuter kommer kille efter kille in. Ajaj, det var tydligen förfest hos Marcus ;) Haha. Spenderade sedan kvällen hos mig och grannarna där vi på slutet slutade med att bli spådd igen. Denna gång vart jag bland annat en lesbisk shemale, Evelina sexmissbrukare och Julia och Dennis skulle leva lyckliga tsm, dock skulle jag spräcka Dennis hjärta först (måste ha o göra med min sexuella läggning). ;) Sen avslutade jag medlite mafia wars innan jag gick och la mig ;)  Sammantaget en kall men bra dag! :)

Min nacke har blivit bättre iaf. Igår hade jag bara ont på ena sidan och idag bara lite ont på ena sidan (Y).

Kanske ska dra ut nu..eller så drar jag till grannen och säger godmoorgon först i min sedvanliga underställsoutfit ;)

Ha en bra dag!
/Jill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0