Tisdag kväll


Det är ingen idé och prata med dom som ändå inte förstår nåt!
Ibland kan man undra hur många ärthjärnor de faktiskt finns egentligen.., bara här finns de ju massor!! (Y)

Ikväll har jag varit på kvällsstyrka, det gick tungt, så tungt. Trodde jag skulle blivit lite starkare sen sist men njae :S. Stakintervaller imorrn igen, förmodligen lite lättare än senast :P Åkte intervaller runt 2.5 i söndags och fick som jag befarade spåra varje jäkla varv! Avslutade sedan passet med Linnéa.

Igår mådde jag dåligt över fysiken. Gör de fortfarande men inte lika mycket. Började om på kapitlet idag :P Ska plugga när jag kmr hem. Är lite besviken för alla makeup kurs tider var ju slut :( nu hinner jag inte få min extra present. Buhu :S

På lördag ska jag och pappa åka Njurunda runt. 4 mil! Sen sa jag att jag skulle gå på nån föreläsning klockan 3.. De blir en tuff dag. Skido-SM gick ju tydligen i Sundsvall i helgen, funderar om jag kanske ska åka på söndag! Ska kolla upp de... Får hoppas de går lite bättre än ifjol, då jag bröt av skidan på väg till 1:a kontrollen. Ska tilläggas att jag ändå tog mig imål, ihärdigt stakande på en skida ;)

Från förra veckans att göra så gjorde jag nog nästan allt tror jag...dock för lite fysik och hittade inte loggboken (okej jag letade inte) men i övrigt så vart de ganska mkt gjort ;)

Nu ska jag ta tag och tvätta ;S god kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0