Tisdag


Oh my gaaaad..! hahaha ;) Sitter och kollar på "den rätte för Rosing". I am speechless! Det bästa (värsta?) är när en kille som ser helt blåst och allmänt korkad ut säger "jamen Rosing hon verkar vara en bra och smart tjej". Ja nog är jag imponerad minsann. Fördomarna flödar...! Nu kommer en 19 årig kille in också.., och nu en kille som är 21 år som har vart med en 50-åring. I'm impressed som sagt!

Idag har ju som sagt min fysikdag varit. Gick mycket bättre än förväntat, det var inte alls lika svårt som väntat och jag och Becka glänste ;) Utan Chrille dessutom, woho ;) Vi hann se skidorna också, tog en 'paus' ;) Vart väl lite sisådär. Var hemskt att se intervjun med Emil och Marcus. Dessutom varför intervjuar de dom mellan heaten!? Väldigt dumt!

Har drabbats av sjuknerver nu. Skulle träna ikväll men känns som att jag drabbats av "kanske kmr bli sjuk för att jag inte får bli sjuk fastän jag inte är det". Ska testa imorrn istället för sjuk är något jag inte kommer bli ! =) Peppad till söndag. Ikväll har jag packat lite smått inför imorrn kväll då jag tänkte åka hem. Det kmr bli hemskt. Ska ju vara borta i 2.5 vecka och min väska väger alldeles, alldeles för mkt. Vet faktiskt inte hur jag ska ta mig hem :S Ett senare problem...

Blir att byta till mästarnas mästare nu.., "först vill jag säga att du ser sjukt snygg ut" (citat 21-åringen) Jag står inte ut! ;)

/J

Kommentarer
Postat av: Hallina

precis till citatet, du ser sjukt snygg ut.. där blev de punkt här med ;) hahah å sen byte till nå vettigt mästarna så klart här oxå ;) nää de är en stor pinsamhet när man ser sånna där program me rosing... hehe

2009-02-25 @ 14:56:52
URL: http://linahallin.blogg.se/
Postat av: axaaaan,

HAHA, så sjukt program. Men var ju bara ett måste att kika en liten snutt på det eftersom ja, dom var som dom var ;p Knäppt.

2009-02-25 @ 20:15:05
URL: http://elinaxlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0