Tuff dag..

Jamen huga, vilken tuff dag jag har just nu och framför mig! Började med att jag blev väckt vid 8 (!!!!!!!!) och fick en chock när jag kolla upp på planschen i taket mitt ;) sen 9.15 började skidskytte masstart herrar, sen en paus innan de nu är stafett för damerna! Sen är de skiathlon för hanna brodin och kalla klockan 1, ja minsann många mil som kommer vara avklarade innan den här dagen är slut!

Igår var jag sjuukt trött! Associal som fan också ;) Tillbringade kvällen hemma med en mango :) och en kort sväng till evelina som helgen till ära har lägenheten för sig själv! Jullan är ju på självaste världscupen!! Wiiie, good luck till henne idag (Y)

Börjar bli lite stressad över min biologiuppgift... är ju klar men fattar ju inte vad jag ska snacka om :S Tacka vet jag uppsatser! En till sorg är att jag och becka och linnéa gått från hopp till förtvivlan och nu sörjer vi. Anledningen är våran hr-elev, stackars henne. Dramat fortsätter...

Igår sörjde jag på riktigt också, Jävlar att Sverige aldrig väljer ruggat! Tkr åtminstone att halva laget skulle åkt med ruggat... Dessutom fattar jag inte hur fan ledarna missade att säga till Johan o Anders att om skulle byta skidor. Alla såg ju att dom hade kassa skidor. Fan. Det värsta var att efter att niklas (jonsson) sa i början att svenskarna åkte på valla och finnarna valt ruggat förstod jag att de var kört... Sen gick jag till Chrille o Linus för o säga att dom kunde stänga av tv:n. Det gjorde dom inte så vi fick genomlida sändningen. Jäkligt tråkigt iaf speciellt när de 3 åkte så himla bra trots skidorna! Aja..,(försöker förtränga minnet igen) idag ska jag heja på kalla och hanna. Koooooolt med Hanna =)

Idag är det 8 dagar till min vasaloppsstart. Hehehe, känner mig inte på topp direkt men ;) På mafia wars ligger jag däremot på topp! Idag är jag på level 33, jag är bäst! ;] Igår gick Linnéa med också, kanske ska bjuda in Måns också...?!


Bilden på dessa sköningar är från åre när vi var där på rix festivalen! Kylan håller fortfarande i sig, äre typ 3 veckor nu de varit runt -15-20 grader. Idag äre dock runt -2 bara, värme bölja på G ?

Igår när jag och Linnéa gick på ICA fick jag en nära-döden upplevelse! Helt plötsligt säger nån "- Hej Jill!"Jag vänder mig om, chockad, och vem står inte där om min fysik lärare!! Jag började skaka och darra. Haha...kanske inte så illa men vart väldigt överraskad iaf ;)


Nu börjar krafterna sina, bäst att lägga sig i sängen igen och hämta energi inför 3:e sträckan som börjar strax ;)

Kommentarer
Postat av: Myran

Hoppas du orkar ta dig igenom denna dag Jill, och deppa inte ihop på grund av Hr-bruden.

Och härligt att du har fått upp affishen, vart den som du hade tänkt dig ? ;)

2009-02-21 @ 12:06:47
URL: http://kastemyr.blogg.se/
Postat av: becka

Det är ju kört nu också. Over. Inga tvivel eller oroligheter. Tur att de fick alla hjärtans dag tillsammans. Snyft. Och snyft åt svenskarnas skytte idag. Men idag Jilly, då är det social som faan ;p

2009-02-21 @ 12:24:45
URL: http://rebbens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0