Arlanda

Dålig uppdatering på grund av bristande internet kontakt i Kina :)
På arlanda sitter jag nu iaf, ont i halsen, snorig och hosta, vart upp sen halv 7 imorse (klockan är 4 på morgonen nu enligt kinesiskt tid) ;) Pigg och alert med andra ord!

Det har varit 16 otroligt innehållsrika dagar där det varit full fart hela tiden och man hunnit med otroligt mycket nya ställen, människor, (sjukdomar) och händelser. Jag har klippt mig för 45 kr ;) och manikyr för en tia! Tänkte jag skulle skriva upp dag för dag senare men tror inte min hjärna pallar det nu. Jag är iaf glad att min mobil fungerar igen, jag har saknat den :) (har haft den på flight mode hela resan). Har varit i inre mongoliet, Changchun, Beijing, Kunming, Shangri-La. Väldigt olika ställen i Kina och stora avstånd. Många resdagar har det varit, oftast morgonen efter en sen bankett. Dessa banketter som jag räknat med 2 st ( de stod så i schemat) men de var ju fasen varje dag. Ingick inte riktigt i min klädbudget som jag tagit med men de funkade ju ändå :) Till tävlingarna missade jag ju de 2 första på grund av sjukdom. en snabb sjukdom vart de iaf o jag ställde upp i changchun på både sprint och vasaloppet, Jag är nöjd med atnke på omstädnigheterna och vasaloppets 47 första kilometer var underbara i klarblå himmel, skinande sol, fina spår, bra sällskap, finfina skidor! ( de sista 3 avslutades med kramp i armarna ;) )

Vet inte om jag nånsin varit såhär trött. Mina ögon trillar ihop men mkt resande, lite sömn och dålig matlust sista dagarna har väl gjort sitt till min trötthet. Åtwerkommer senare när jag förhoppningsvis är i min sköna säng i järpen utvilad med en kladdkaka i handen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0