Döv!



Droppade i sån här revaxör i båda mina öron igår kväll och sen en tuss utanför. När jag vaknade idag trodde jag att jag var döv. Hörde knappt telefonalarmet! Tänkte jaja det beror ju på tussarna så jag tog ut dom. Men icke sa nicke, här sitter jag 10 i 7 fortfarande lika döv! Otroligt obehagligt för det känns som jag har världens tjockaste tuss i båda öronen och vatten i dem + hjärnan :P . Skulle inte de där dropparna göra det bättre?!? Jag hoppas min hörsel återvänder till imorrn, annars kan det bli kämpigt att höra vad lärarna säger... + att jag inte gillar att sitta längst fram!

Denna dag har varit nästan lika slapp som föregående, skidor halva dan (på tv:n), gick sedan en timme med Linnéa, vilket var otroligt skönt och välbehövligt! Tyckte det kändes bra ändå, lite slem får man väl räkna med? Sen vart de käk och efter det så vart jag så trött så trött, la mig en stund så nu kommer jag förmodligen inte kunna somna ikväll heller... känns som det kanske va värt de ändå, stört att man kan bli så trött! Det är bra att ha slappardag på söndagar, så många bra program på tv:n då ;) 4 top model program nästan på raken ;D

Imorrn har min älskade sovmorgon försvunnit! Måndagens schema ser istället ut så här; Matte, fysik, lunch, biologi och avslutningsvis matte igen. Har fått en extra matte lektion för att kunna avsluta kursen fortare, vilket i och för sig är bra men fan, på min sovmorgon?! Det svider ;] Imorrn skulle biologilärarn vara tillbaka gfter 3 lektioners frånvaro....så kan nog tyvärr inte räkna med hål denna vecka!

Har kollat igenom gamla bilder idag, bjuder på denna ;-)



tippar på 10-11 år =)

Trevlig kväll!

//Jill


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0