18 is the secret ;)


Åter igen på ämnet 18. Eftersom jag nu varit detta i exakt 5 månader och 1 dag så måste jag ju räkna mig som expert på ämnet. Därför ska jag skriva ner alla positiva grejer med att fylla myndig ;) (allt för Linnéa och Elin ska må ännu bättre ;] )

1. Självklart körkortet!
2. Alla tycker det är jätteviktigt och fylla 18 därför får man bra presenter och tårta!
3. Man får ta hand om sina egna pengar på internetbanken.
4. Man slipper klättra över stängsel och smita in bakvägen för att komma in på krogen ;)
5. Man får köpa julöl...
6. Man blir automatiskt smartare...( det är ju denna mening ett bevis på)
7. Man får skriva på alla papper och sånt själv utan underskrift av målsman ( mkt praktiskt när man inte bor hemhemma)
8. Man får rösta :P
9. Man är fortfarande ung och fräsch ;)
10. Kom precis på en till supergrej men jag glömde bort den ( minnet som sviktar är en av alla negativa sidor men de tar vi en annan gång ;] )


18 is the shit, eller hur!?! :D




/ 18

Kommentarer
Postat av: Myran

Tack Jill, nu kommer jag njuta ännu mer av att vara 18 :D WIE !

Gillar punkt fem mest, den kommer jag ha mycket nytta av ;)

2009-01-27 @ 23:21:57
URL: http://kastemyr.blogg.se/
Postat av: axaaaan,

HAHA, Det här inlägget var nästan i samma klass som ditt personliga meddelande på msn. Du är Kool med K ;) 18 år, då man blir en helt ny människa ;);)

- sitter och garvar för mig själv, hörs det ner till dig? ;p

2009-01-27 @ 23:54:07
URL: http://elinaxlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0