kvällskvisten ;P


Hahaha, what a night, what a night :D Jag är pigg som fasen nu på kvällen/natten. Efter min långa väntan medan dom andra tränade var det äntligen dags att gå upp till elevhemmet för att fira Elin och Linnea :D Vi bakade ju på eftermiddagen, after eight kladdkaka och en hjärtformad tårta ! Behöver jag säga att de vart en hit lr !? Speciellt min after eight kaka ;) Om ni vill veta receptet sen så kan jag ju kaaanske avslöja det en annan dag ;-)

   Iaf så vart de ju självklart skumpa till (jag och becka klarar ju oss numera inte utan det) och sen när alla gått fick elin, linnea och jag uppgiften att plocka stolar lr ja ställa upp dom på  bordet. vi tävlade (tävlingsmänniskor som vi är) Det var askul. Hahaha. Jag som vart på så dåligt humör efter tränarsamtalet ..Jag är imponerad över hur Linnea och Elin lyckas göra mig på sånt otroligt bra humör (desvärre är jag jävligt pigg också ;O :P ). På vägen hem hade vi förfest i korsningen skidgymnasiet/notvallsvägen. Party! hahaha. Fan va jag bara skriver utan nån innebörd nu. Kul som fasen vare iaf, Elin ASCHLUND. Hoppas alla sover så ingen hör mig garva när jag ligger här själv framför datorn... Humorn är såklart på topp.  Hör dock Elin skratta ovanför mig. P2 är lyhört ;) tur vi är 2 som är mobbade iaf ... ;-)

Från de ena till de andra så måste jag tyvärr meddela att ännu ett av mina 'hawaii' glas har gått sönder. Denna sorgliga händelse hände i söndags. Jag sörjer fortfarande. De va 6 från början, nu finns endast 2 tappra kvar! En tidsfråga innan dom också dör tror jag...!

Snart är klockan 00.00. Synd att jag ska till elevhemmet 8 imorrn också eftersom jag måste "diskutera tors-fre" med kicki. aaaah.


Denna dag var bra. No more dövörat Jill! Har alltid haft på högsta volymen på telefon när jag har pratat. Ida ringde idag och jag höll på att dö! Så jääävla högt var det, stört stor skillnad på min hörsel (Y)
 
Jag kom förresten på den 10:e grejen med min topp 10 lista 18 år :D uppdatering nu alltså!

10. Man får (lagligt) ringa heta linjen ;)

Nu är klockan 00.00! God natt allihopa =)

/ Pigg och superhörsel

Kommentarer
Postat av: Myran

Jag börjar allvarligt undra nu vad du har fått i dig, tycker detta inlägg var LITE flummigt....

och vi kan ju berätta hur de gick i stoltävlingen, JAG VANN och du FÖRLORADE :D GRINOLLE !

2009-01-28 @ 00:07:23
URL: http://kastemyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0