Nöjd



Haha som utlovat vart de mkt nytta idag alltså, oj oj ! :P får ta igen de imorrn...
   Vart iaf en tur på 45 minuter! De va härligt. Dock led jag av huvudvärk. Men härligt kan det ju vara iaf! Tror dock att jag inte äger en enda muskel längre! Tyvärr fanns inte heller balansminnet kvar :P  Känner att jag skulle behöva gå på etic i helgen alltså! Det är nice ;) Dessutom är det öppet hus.

Sen gjorde jag och Sofie omelett. Sen vid 6 kom vi på att vi borde åka på birsta. Sagt och gjort. Jag fyndade en kjol och en längre tröja. 49 kr/st. Nästan som Kina :P Där träffade vi mamma. Vi åkte och handlade, men inte på maxi hör och häpna! Jag och Sofie vart lite besvikna, men Willy:s funkade ju det med. (Dock inte i närheten av mysfaktorn på maxi ;] ) Sen skjutsade jag hem oss. Upptäckte i ett av omklädningsrummet att jag nästan blivit mörkhårig :(  Blondes have more fun, liksom. Kanske borde ta mod till mig och tona/färga. Hehe, nån skillnad borde de ju bli iaf!

Nu ligger jag i sängen och slöar. Vet inte riktigt vad jag ska göra tills klockan 11 då jag ska agera taxi... Just jal (pling) kanske borde sätta mig ner och skriva en 5-sidors analys av damtävlingen idag. Skulle va jäkligt kul faktiskt. Läs och njut liksom ;) Tror inte jag orkar lägga ner så mycket tid på de bara :P

Imorrn ska Ann på disco. Kom nyss in o fråga om hon kunde ha en klänning hon lånat av Sofie :P tyckte den va lite lång (16 resp 9 år). Sofie som ska arrangera det, det verka vara lite folk så jag kanske måste rycka in.. (huga). Ett senare problem :)

Det är stört nice att få köra bil igen iaf (Y) yeay!! mee like! ;)



Ann 6 år ;) behöver jag nämna att hon är starkare än mig nu ;D


// J



Kommentarer
Postat av: Myran

Jill, menar du att du har varit hemma i två dagar utan att varit på maxi ?!?! De trodde jag inte om dig !

Bli brunett du med, och sen till sommaren blir vi blondis igen och har massa skoj då ;)

2009-01-29 @ 21:27:38
URL: http://kastemyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0