På väg..


Efter många om och men på väg hem... Säger bara att här på Järpens skidgymnasium så kör dom med särbehandling (tyvärrr på ett negativt sätt). Hatar att jag har rätt och dom har fel men inte inser det. (hehehe:P ) Har faktiskt ingen förståelse alls när det gäller det här. Det är så jävligt att jag skulle kunna tänka mig att stanna kvar bara för att! (men de tänker ja inte eftersom ja bara förstör för mig själv och missar en dag hemma då) Fan ta tränarna.
   hmm....Så illa är de väl faktiskt inte men nog är det irriterande alltid! :)

För övrigt har jag varit till läkaren idag. Efter en timme i väntrummet var de äntligen min tur! Jag är friskförklarad! hurray ;) Dessutom är jag nu bästa kompis med alf eftersom han låna ut en läkarbok till mig (Y) haha. Vänta ska ni få höra, "Klinisk Kemi i praktisk medicin" ;) Nu har jag de jag gör :P Haha...nej men det ska faktiskt bara vara en hjälp i mitt projektarbete =) :P

Sen vart de samtal med kicki (igen) och sedan lunch. Sen matteprov! Det gick bra. Kände att de var för lätt för att de skulle gå bra egentligen. Men de gick! Chrille spika och jag med! :)) Sen började sömpillret (fysik) var dötrött efter prov o ingen rast. Hängde inte med överhuvudtaget. Det gjorde Chrille (alias geniet i järpen) så han fick hjälpa (Y)

Sen de vi väntat på i en vecka nu, Tacos till middag ;) WihoO! Lika gott som jag föreställt mig, dock mkt mättande! Nu ska jag packa. Lr har typ packat....tror jag... alltid en jävla ångest inför o packa liksom?! 4 dar hemma o ändå orolig :P hah, de är inte lätt detta inte!

I sedvanlig ordning numera var jag dödstrött när jag skulle kliva upp (till o med värre än vanligt). 'Problemen' stavas naturligtvis E&L. Kul vare iaf. Idag på lunchen och middagen med. Haha men nu ska jag upp och hjälpa dom med att bädda sängen, ja de är inte lätt när man är liten :')

19.41 går tåget =) Sundsvall 11 ikväll (Y) blir bra =) Ska göra nytta imorrn tänkte jag.........;)


// JiLL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0